sobota, 28 lutego 2015

Rozdział 2

Naszykowałam książki na jutro do szkoły. Potem miałam wybrać się na małe zakupy z Emily, ale miałam jeszcze trochę czasu. No ale nie pójdę na zakupy w bluzie. Zmieniłam ją na czarną marynarkę. No i od razu lepiej. Byłam akurat w kuchni a widok z okna pada na dom obok, tak właściwie to na wejście do domu. I gdy akurat się tam patrzyłam zauważyłam tego nowego chłopaka który będzie chodził z nami do klasy. Przecież to nie możliwe żeby on tu mieszkał. Może ma tu kogoś z rodziny albo jakiegoś znajomego. Ale mnie on spokojnie wyjął klucze z kieszeni i otworzył drzwi. No ja się chyba zabije on będzie mieszkał obok mnie. Wyszłam z kuchni i skierowałam się do garażu skąd po chwili wyjechałam samochodem. A po jakiś 10 minutach byłam pod domem Emily.
- Hej- przywitała sie i wsiadła do samochodu
- Hejo. To gdzie najpierw jedziemy?
- Tam gdzie zawsze
- Ok
I pojechałyśmy do naszej ulubionej galerii. Po paru minutach byłyśmy na miejscu. Weszłyśmy do środka i zaczęło się chodzenie po sklepach.
- Wiesz może gdzie mieszka ten nowy z naszej klasy?- Spytała Emily.
I co ja mam jej powiedzieć? Tak wiem mieszka obok mnie to wspaniałe prawda?
- Nie wiem a co?-  skłamałam
- A nic tak się pytam

3h później
Po zakupach pojechałyśmy jeszcze do kawiarni i potem do mnie kiedy już miałyśmy wchodzić po domu Emily zauważyła go jak wychodzi z domu
- O boże czemu mi nie powiedziałaś że on mieszka obok ciebie?- powiedziała gdy tylko weszłyśmy do domu.
- A to jest takie ważne?
- No w sumie to tak. Widziałaś jak wszystkie dziewczyny się na niego patrzyły?
- Tak widziałam, gdy by nie było nikogo w klasie oprócz nich i jego to stwierdzam że by się pobiły
- No właśnie. Takie ciacho mieszka obok ciebie a ty nawet nie chcesz o tym mówić
- Jak dla mnie to żaden powód do mówienia o tym. Mieszka sobie to niech sobie mieszka a mnie to nic nie obchodzi- No może trochę obchodzi ale nie będę o tym mówić
- Jak sobie chcesz
- Oglądamy coś?
- Ok. Ale nie włączaj żadnych horrorów wiesz że ich nienawidzę
- Wiem wiem, zapewne wolisz komedie
- Tak
Ja poszłam po coś do picia i jedzenia a Emily miała wybrać jakis film.

2h później
Film się skończył a na dworze było już ciemno
- Chcesz zostać na noc, czy cię odwieźć?- spytałam
- Jeśli to nie problem to mogę zostać
- Ty i jakiś problem dobry żarcik. Chodź idziemy na góre
- Ok
Wstałyśmy i zaprowadziłam Emily do pokoju a sama poszłam do swojego. Umyłam się i przebrałam w piżamę a potem poszłam spać

Drugi rozdział. Przepraszam że trochę późno no ale szkoła potrafi wymęczyć. Następny rozdział pojawi się prawdopodobnie we wtorek.


6 komentarzy:

  1. Świetny rozdział.
    Pisz szybko next.
    Obserwuję :)))

    Renesmee to cicha i skryta w sobie dziewczyna, którą rodzice wysyłają do szkoły z internatem, aby mogła się trochę rozerwać i zapoznać się z ludźmi. Przez przypadek podpada jednemu z groźniejszych osób w Nowym Jorku- Louisowi, który chce za wszelką cenę zemścić się na dzieczynie i robi to na każdym kroku, przez co dziewczyna niewytrzymuje i zaczyna się okaleczać, lecz chłopak nieprzestaje jej dokuczać.

    - Zadarłaś z niewłaściwą osobą skarbie. Obiecałem, że będziesz cierpieć i dotrzymam słowa.

    Zapraszam na: http://incubus-fanfiction.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zwykle genialny rozdział, nie mogę doczekać się nexta <3

    Serdecznie zapraszam wszystkich lubiących opowiadania z nutką tajemnicy i fantastyki na opowiadanie Crazy mind oraz jego drugą część, Another mind.
    http://haveyougotcrazymind.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam!

    W Katalogu Euforia pojawiła się nowa opcja!

    Teraz, możesz reklamować nie tylko swój blog, ale także swoje rozdziały i sprawić, że będziesz mieć jeszcze więcej czytelników!

    Zainteresowany?

    Odwiedź nas,

    katalog-euforia.blogspot.com ---> zakładka: Dział Nowych Rozdziałów

    Załoga KE

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny rozdział czekam na następny :D przy okazji zapraszam do siebie ----> http://dark-desires-hatred-and-creaving.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniała część, życzę weny i czekam na nn :*

    Jeśli masz czas możesz zajrzeć też do mnie :*
    http://czastkamniesamej.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej :* dopiero zaczynam czytać tego bloga i przyznam szczerze ze naprawdę świetne opowiadanie, będę na sto procent czytać + dodaje się do obserwatorów :) aaaa i bym zapomniała mam do cb prozbe wpadniesz na bloga Koleżanki :) te opowiadanie jest super serio polecam :)
    http://rose-abducted.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń